Wednesday, October 14, 2009

Vítězstvíííííííí!!!!

Dnes jsem konečně s pomocí pevného štítu sestávajícího ze zápisových papírů (4 listy za 15 euro, no nekup to), kopie občanky, kopie dokladu o zaplacení, prohlášení o souhlasu s využitím mých osobních dat, jedné fotky a trochy lepidla (a spousty spolknutých ošklivých slov) udolala úředního gorgonu!!! Jsem ZAPSANÁ! A dokonce jsem ani neplatila pokutu, kterou jsem podle oficiálních dedlajnů měla teoreticky zaplatit (16 euro, který bych platila v podstatě kvůli tomu, že maj příšernou byrokracii, si s radostí ponechám a prokafíčkuju). Ale paní ze "serviços académicos" mi dvakrát potvrdila, že teď už je to opravdu všechno a že jsem opravdu zcela zapsaná. Tak snad je to pravda. Oslavila jsem to historicky prvním obědem v menze, kde stojí oběd jen 2, 20, ale bez studentské kartičky vás tam nepustí.
Ohoooooo, vítězství! :)

3 comments:

Anonymous said...

tak mi ji naskanuj , tu karticku, ja ji zfalsuju a skocim si na nejakej saslik sislik do toho tvyho restoranu academico supero...
nechces v kazdym blogu uzit nekolik typickych sisliku, abychom taky intelektualne rostli/y?
ale blahopreju k zapsani, konecne muzes zacit studovat, none? nojo.
hyena velka (dale pouze hv)

Ju said...

šak já celkem propašovávám různé šišlíky, poslední lekce byla servicos académicos, tak doufám, že to do písemky nezapomeneš;).

as4 ověřovací slova-ty musí generovat nějakej ftipnej kompl, páčgenerpo též není kzahození :D.

manja said...

A co phetying? taky dobry, ne?