Thursday, October 15, 2009

OKNO (a janela)

Jupíííí!
V pondělí se stěhuju do pokoje s OKNEM! Je výrazně menší, vlastně všechno je v tom bytě menší, i obyvatelé, ale to OKNO je v mém pokoji, dá se OTEVŘÍT kdy já chci, nemusím se nikoho ptát, a tím OKNEM jde do pokoje SVĚTLO a ČERSTVÝ VZDUCH! (Omlouvám se za tuto mírně obsesivní část, ale konečně mi došlo, že bez okna nelze být.)
Dnes večer jsem to řekla svým aktuálním spolubydlům, že jdu pryč (oni byli skvělý, páč řekli, že si to mysleli, že bylo vidět, že mi to tam nesvědčí). Tak jsme sepsali inzerát (že nechtěj italy ani španěly a radši kluka než holku), ale pak jsme si vzpoměli, že v bytě nad náma přebývá jedna brazilka, co shání bydlo, odchytli jsme ji, přišla se podívat a hned to vzala. Takže nemusím za sebe nikoho shánět a ani nemusím platit kauci (kterou jsem šikovně doteď nezaplatila:))! Vtipný je, že tý holčině, co mě tu vystřídá, jsem já vyfoukla před nosem ten pokoj, co se do něj stěhuju:). Svět je malý a o náhody tu není nouze:).

2 comments:

Katy, Kačka, Katalinka said...

Tak to velká gratulace!

Anonymous said...

nezapomneli ti ti obyvatele rict, ze kdyz se tam stehovali, byli spis vetsi, ale ze tam plati, ze se miry obyvatel musi prizpusobit miram bytovym? ale jsem rada, zes to tak skvele zvladla, vis, ze okno-do sveta oko...Jen tak dal!
hyja V