Friday, October 16, 2009

Bazén (a piscina, [pi ´šina])

Kdo chce chodit plavat do bazénu na Cidade Universitária (pěkný 50m bazén blizoučko mojí školy), musí se zapsat. No jistě, další formuláře, fotka, průkazka...ale to by byla jen nudná klasika. Ale bazén, to je jiná! Potencionální plavec (osoba nikoli to druhé), musí udělat teste de natação, jinými slovy prokázat, že umí plavat.
Tak jo. Nakráčela jsem do bazénu (nechala se překvapit automatickou sprchou u východu ze sprch-teď už vím, proč si k bazénu nikdo nenosí v ruce věci), vyhledala plavčíka a řekla mu, že jdu na test. Zeptal se mě, jestli umím plavat, tak jsem srdnatě tvrdila, že jo, a na to mi nakázal uplavat 100m. Sem to uplavala (po létu je plavecká fyzička trošku v úpadku), ale on se stejně moc nedíval. Pak se mě ještě zeptal, jestli jsem unavená a jestli mám složitý jméno a blahosklonně mi dovolil si ještě trochu zaplavat. Pak jsme teda vyplnili moje složitý jméno a přesný datum narození ("Opravdu? Nevymýšlíš si?Vy ženy"...tak nevím, jestli to znamenalo tolik nebo tak málo ti není.) a s dotazem odkud že to jsem, aha, mi strčil lejstro do mý mokrý ruky a já s ním opatrně prošla zákeřnou sprchou, která pro tentokrát nic nechrlila.
Průkazka bude za týden, zatím můžu chodit plavat s A4 dokladem o zaplacení, ale ten už do sprchy brát nemusím. :)

No comments: