Tuesday, October 6, 2009

A minha Bike

No a je to tady, zarytá pěškyně musela odjet až k šišlounům, aby si pořídila, považte, BICYKL!!!
Dnes mi ho předal pán v růžovém tričku se zářivě bílými zuby, který se chtěl sejít na veřejném místě (nejradši u obchoďáku), aby to bylo bezpečné, pro oba, když se neznáme, že. Tohle paranoické opatření mne pravda trošku znervozňovalo, ale nakonec dopadlo vše skvěle a dokonce jsem dostala zdarma i zámek. Takovej fórovej, ale aspoň něco.
Ale úplně nejvíc nejlepčí je samozřejmě ta barva, doufám, že mi ji Manya bude patřičně závidět:).
Jsem děsně nadšená, už jsem ho byla i trošku projet (bude potřeba zvýšit sedlo), ale foukal dost vítr a taky se začalo stmívat. Nemajíc zatím světla, jela jsem radši domů.

3 comments:

Manja said...

Tak to si pish, ze zavidiiim!!!! :-)

Anonymous said...

zkouska orchestru
Hyena velka

Anonymous said...

zafungovalo to, ale teda zas nevim, jak jsem toho dosahla....nicmene jsem chtela pripodotknout, ze starsi bratricek tveho zlataveho kola, znacne osuntely a ponekud nakousany hlodem casu, sidli v nasi cabane a ma ho na povel Paul...koukam, ze zatim je me word verific "upcul" v angl to asi nic neni, a ve fr?
hyena v