Wednesday, October 28, 2009

Shopping

Jupííí, konečně mám batoh (http://www.quechua.com/EN/bionnassay-22-4221037/)!!!
Sice jsem kvůli tomu musela uspořádat loupeživou výpravu do Decathlonu (obchody jako u nás Rockpoint nebo Hudysport jsou tu raritka) na okraj města, ale stálo to za to. Dokonce jsem jakýmsi zázrakem obelstila svou neschopnost konat výhodné nákupy a podařilo se mi za původně předpokládanou cenu batohu pořídit batoh a sluneční brýle (těm momentálním totiž v důsledku neslepitelně prasklého rámečku vypadává "oko" při každém prudším pohybu). Lov byl završen požitím proslulých masových kuliček s hranolkama v Ikea (jejda, má pověst ekoteroristy a tajného vegetariána je tímto nenávratně v kabeli!), v úterý jsou za poloviční cenu, ale to mi teda řekněte, proč zrovna v úterý?
Úspěch podniku byl po zásluze potrestán. Cestou domů jsem akčně nastoupila do prvního busu, který se namanul (no co, hlavně, že jede na metro), který mi udělal menší okružní jízdu okrajem Lisabonu, dopřál mi konverzaci s nepříliš milou rodilou mluvčí a orientační procházku s podtitulem "Boa noite. Onde fica o metro, por favor?" (Dobrý večer, prosím vás, kde je tu metro?).
Ale nebojte, neztratila jsem se a po příchodu domů se od telky ozvalo: "Viste o teu armário?" (Vidělas svou skříň?). Ne, ale co s ní? Už se definitvně rozpadla? A ono ne. Míněna byla nová skříň, kterou mi dnes zakoupila paní domácí! No není boží? No není to úspěšný shopping day? Já jsem teda happy. :)

1 comment:

Anonymous said...

Vyloženě povedený den. Kdyby ses chtěla juknout, jak jsme se teď měli v Krkonoších, tak zkus http://zvlastovka.rajce.idnes.cz/Podzimky_Krkonose_2009/
Měj se hezky Vlaštovka