Wednesday, October 21, 2009

Tahle sprcha není pro tlustý

Včera jsem se definitivně přestěhovala. Je sice pravda, že jsem si po odevzdání klíčů uvědomila, že jsem zapomněla věci na sušáku a taky tam mám ještě pod schodama zaparkovaný kolo, ale to se dořeší.:)
Důležitý je, že už jsem si užila dvě noci pod oknem (posedlost, přiznávám), nákup nového polštářku (ještě včera byl cítit po česnekovým kuřeti, který jsme koupili s tím...prej je to praktický kdybych měla v noci hlad, tak nevím...), koukání se spolubydlama na krutý animáky ve sladkých barvách a jiné veselosti.
V bytě za podezřele nízkou cenu je všechno, co by si člověk přál (předcházely vtípky se spolužákama typu:"jeden můj kámoš taky bydlel za takový peníze, ale ten byt neměl kuchyň", "a nebudeš muset výměnou poskytovat ještě nějaký "služby"?" atp., a dokonce tu máme žehličku!
Nejvtipnější je na tom všem koupelna. Celá má totiž (včetně záchoda a sprchovýho kouta) ztěží 2m 2. Do sprcháče se vejdu v pohodě (pokud se zdržím rozmáchlejších gest), ale asi budu muset přestat konzumovat tolik pasteis de nata, páč pak bych třeba musela být odkázaná jen na sprchy v bazénu (ty nemaj žádný objemový omezení a bazén je 50ka, tak tam se snad ještě nějakou dobu taky vejdu).

2 comments:

Anonymous said...

a taky proti lokalnim upirum
hyjav

Kytka said...

To mi připomíná můj sprchozáchod v Paříži - když se chtěl člověk osprchovat, tak zatáhnul igelitovej závěs, odstranil desku, která tvořila podlahu před a kolem záchodu, pod ní se objevila sprchová vanička a sprcha byla připravena.