Saturday, November 28, 2009

Večerní idyla (13°C)

Primeiro exame už máme za sebou, tak jsem si dovolila (a ještě dovolím) menší flákačku. Dnes to byl vlastně můj první Lisbon by night s foťákem:).
Kromě turistů a jiných podivných lidí se ulicemi táhnul nasvícený kouř ze stánků s pečenými kaštany, že by si nezasvěcený mohl myslet, že někde hoří. V kašně na náměstí Dona Pedra IV. byla úplně zpěněná voda, že to vypadalo, jak hladina českýho půllitru (podezřívám, že tam někdo nalil nějaký mýdlo, nebo nevím...ta druhá kašna na stejným náměstí měla vodu úplně normální). A na Rossiu mě při focení vyděsil bezdomovec, když mořil obligátních 50 centů, tak jsem pak už radši šla domů.:) (...přísahám, že jsem s sebou neměla ani cent! jen lítačku, klíče a foťák...no, dobře, taky jelení lůj, ale ten by asi nechtěl...)


(Předem varuju, že nejsem moc dobrý noční fotograf, takže tentokrát můžete obdivovat různá stádia rozmazanosti.)

No comments: