Monday, November 23, 2009

K vyzvednutí

Cestou po schodech do našeho druhého patra míjím pokaždé před prvním patrem takovou malou rohovou poličku. Vůbec není nudná. Před pár týdny se na ní objevil kolíček a já několik dní přemýšlela, jestli ho zabavit, že by se nám hodil. Pak kolíčku přibyla společnost, ponožka. Bavilo mě to rozrůstání. Za pár dnů přibylo tričko. To už mi přišlo opravdu zábavné a dalších pár dnů mi trvalo, než mi došlo, že to humorné tričko je MOJE! A že spadlo ze šňůry, když posledně tolik fučel vítr, a někdo ho na dvorečku (kam nemám přístup) sebral a dal k dispozici na zmiňovanou poličku.
Včera mi při věšení prádla spadly na dvoreček silonky. Vědoma si existence poličky, pomyslela jsem si jen "don´t panic" a byla zvědavá, jak dlouhá je vlastně doručovací lhůta. No, kratičká! Dneska cestou ze školy jsem si svůj oděv vyzvedla na obvyklém místě. Parádní servis, mnohem lepší než Česká pošta i Correios dohromady!:)

No comments: