Thursday, November 30, 2006

Na právech v Brně

Na právech v Brně sice nestuduju (naštěstí; Mao promine), ale to mi nebránilo v tom, abych si ve čtvrtek jejich budovu pěkně očíhla. Ve vstupní hale mě přivítal Preclíkův Zákoník. Parádní dřevěný objekt. Jen je škoda, že si ho místní váží natolik, že už si z něho kdosi odlomil jednu dřevěnou stuhu a zřejmě se jí kochá soukromě, v teple domova.
Dalším bodem programu byla menza, ve které se nepodává klasický menzovní čaj, "vývar z židlí", ale voda v kelímcích na jedno použití. To mě docela překvapilo, protože mi to jednak připadá jako zbytečný výdaj a druhak neekologické, protože se mi nezdálo, že by nakonec přišly do tříděného odpadu. Ale taky jsem pila z kelímku, tak asi nemám co moralizovat.
No a nakonec jsme se vydali do různých kuloárů, poslucháren a seminárních místnůstek. Pikantní je, že budova práv byla Gestapem zneužívána pro účely mučení a podobných zvěrstev a poslední patro je opravdu temnice. Být tam sama, asi bych se bála. A jak k tomu přijdou chudáci prváci, kteří tam musí konat své první zkoušky?Je mi jich líto!A znovu si říkám: ještěžetamnemusímstudovat!:)
Ale celkově to byla squělá exkurze a tímto děkuji panu průvodci Maovi!

5 comments:

ňam said...

Kdo ti dal právo kritizovat práva? ;)

Julika said...

Kritizuju na co prijdu tak proc ne prava?Jsem proste kriticka...nebo mozna i krizova:)

Anonymous said...

Zeptej se Maa, kdo má doma tu stuhu...
Jsem zvedav, co napises o uplynulem vikendu..

Anonymous said...

Autorka tentokrát nepřekvapila slohem ani obsahem. Leckdy slibným situacím chybí včasná pointa a nakonec je čtenář téměř uražen ryze průměrným kalkulem. Za 50 let si již na tento příspěvek jistě nevzpomeneme.

Katy, Kačka, Katalinka said...

Tvé příspěvky mě, Juliko, baví, ale tenhle komentář mě opravdu dostal :) Hi hi.