Thursday, December 7, 2006

Literární newspeak

Dnes ráno svítilo sluníčko. Byla jsem z toho rozjařena a cestou do školy jsem se přitrouble usmívala. Všeho do času. Ve škole jsem obdržela koňskou dávku literárního intelektualismu v nejvyšší možné koncentraci. Ale dobře mi tak, měla jsem se poučit z minulých hodin, kde jsem se dověděla cosi o panteistickém profétismu a skutečně skutečné skutečnosti. Po takových hodinách už jen přemýšlím, zda jsme pokusná skupina lidí nebo skupina pokusných lidí. A jestli pokusy na lidech nejsou stejně zlotřilé jako pokusy na zvířatech. A co by na to řekl Jan Tleskač.

3 comments:

Anonymous said...

Mělas jít studovat přírodní vědy :-)

Anonymous said...

No jo, když ja když jsem šla studovat, tak jsem byla ještě nezkušená a ani jsem nevěděla, kde si koupit trochu toho zázvoru, děvenka přičinlivá...

ňam said...

A nakonec ona zjistí, že byla na lidském skupinovém pokusu... ;)

Měla jsi jít studovat fyziku...