Wednesday, November 15, 2006

Snídaně na Hradě

Dnešní snídaně stála za to. Nebyl to sice Vašík Klausů, kdo nás vzal ráno na Hrad (pro zasvěcené byl to Honza řečený Kolega), ale troufám si tvrdit, že to bylo o to lepší. Už samotný vstup do hradních prostor je zajímavý. U vchodu vás přivítá obrovská plastová sklenice s (kupodivu) neplastovou květinou a hned po ní detektor a ostraha. Ta pečlivě prozkoumá (a dle mého soukromého názoru a úměrně spotřebovanému času také minimálně obkreslí) váš občanský průkaz a posléze vydá visačku pro navštěvy. No a pak už můžete relativně volně korzovat v kuloárech (jeden z navštívených až překvapivě připomínal svého chudšího příbuzného z komunistických úřadů), ocenit přítomná umělecká díla a v cílové kanceláři báječnou kávičku a úplně nejvíc nejlepší výhled na Prahu. Dnešní snídaně na Hradě, nikoliv v trávě, mne opravdu nadchla. A to i přesto, že jsem pak musela do školy.

4 comments:

Anonymous said...

Inu, požitky už jsme tu četli, co takhle nějakou duševní ponravu ? A Hradební ulice bez udání města zavání pragocentrismem...

Julika said...

Dear Counselor,
o žádné ulici jsem, tuším, nepsala. Snad některé další příspěvky utěší Tvou duši. Budu se snažiti. A za to, že v Českých Budějovicích by chtěl žít každý....prostě nemůžu:p.
Sincerely yours

ňam said...

Už jsem přišel na recept, co udělat, aby ses někde cítila dobře... ;)

Udělám ti dobrou kávičku... ;)

Julika said...

Teď jsi na to Ňamiku kápnul, to je přesně to, co na mne platí:)....to jsi mne inspiroval, možná si za chvíli půjdu nějakou dát:)