Friday, November 24, 2006

S Nohavicou v antikvariátu

Ráda chodím do antikvariátů. Líbí se mi jít tam třeba i jen tak, "na čumendo", ale lepší je, když se zároveň podaří i nějaký pěkný úlovek. Můj nejoblíbenější antikvariát je u nás v Hradci. Jmenuje se Na Rynku, i když je na Malém náměstí. No a právě tam mi dneska udělali radost hned několikanásobnou. Nejenže tam hrála pěkná hudba, nejenže jsem tam pořídila pěknou knihu a obrázky, nejenže mi odpustili 9 Kč, ale ještě navíc jsem tam potkala Jarka Nohavicu. Né, že bychom se nějak osobně znali, ale on je prostě příjemnej člověk, i když ho jen tak vidíte a slyšíte jak se baví s antikvářem. Měla jsem dětinský dojem, jako kdyby se bavil tak trochu i se mnou:).

1 comment:

ňam said...

On je Jarek navíc stydlivej, proto na tebe mluvil přes antikvariátníka...;)