Wednesday, March 31, 2010

Uvědomělá občanka

To jsem přesně já :), a proto jsem se rozhodla nadělit si k blížícím se volbám volební průkaz, abych si to mohla užít i v Lisboa. Nakráčela jsem dnes na úřad ve svém rodném městě a těšila se na další kartičku nebo tak něco a ono houbeles, akorát další lejstro. ŽÁDOST O VYDÁNÍ VOLIČSKÉHO PRŮKAZU. Výsledkem je, že mi ten průkaz mají vydat na naší embaixadě v Lisboa, kam ho pošlou z HK přes ministerstvo, a ještě mi bylo doporučeno, ať tam jdu spíš až v den voleb, protože dřív by to tam nemuselo být a šla bych tam zbytečně dvakrát.
Tak teď nevím.
Jo a kdyby to tam nebylo ani v den voleb a byla mi tak upřena má občanská práva, tak si prý můžu stěžovat. Viděla bych to tak, že možná na lampárně by moje stížnosti někoho zajímaly. Hajhou.

3 comments:

Anonymous said...

Mě před minulými volbami voličský průkaz vydali v Praze a vezla jsem si ho s sebou do Bělehradu. Asi nějaký nový postup nebo co... Držím palce v boji s úředním šimlem! Lenka R.

Ketchua said...

Já si taky pozadal a rekli mi totez, tak jsem zvedav, zda to v Uhrach probehne bez problemu a ja budu moci volit "sve" Jihocechy ... :-)

Katy, Kačka, Katalinka said...

Já bych řekla, že to zavedli teď po těch zrušených volbách - to totiž spoustu průkazů posílali zbytečně, třeba nám konkrétně přišel sem do BP, a pak nám chudáci psali ještě jednou, že tedy jako nic. Tak teď asi raději šetří.