Wednesday, March 24, 2010

Šmodrchám

Zdá se, že spousta bloggerů a jiné havěti si letos vymyslela nějaký "projekt 365", tedy nějaký zajímavý způsob každodenního zachycení tohoto roku.
Mě se to zamlouvá, ale jsem duše nepravidelná, takže něco takovýho v mým případě prostě nelze. Ale už z Paříže mám v hlavě "streetartovou" myšlenku "oblékání tyčí" (třeba dopravních značek atp.). No a teď, jsem se k tomu konečně dostala. Vybrala jsem si tyč, kterou budu postupně oblékat, podle toho, kdy kolem ní půjdu a co bude zrovna po ruce. Na fotce je zdokumentován první krok (včerejší), ale po dnešku už má červeného brášku.
(Jinak na ceduli je napsáno "Tento parčík byl vytvořen pro vás jako odpočinkové místo. Važte si toho." Z pozadí je vám jistě jasný, jak moc si toho všici váží. Pojevuje se to třeba pivními lahvemi apod.)
Taky se mi konečně podařilo najít čas na ještě rozsáhlejší šmodrchání (délka cca 1,5m), které bylo prostě neodolatelné a nezbytné, když na to tady prodávaj už rovnou uzpůsobený materiál, navíc za pár šupů. Když mě nebudou chtít jako tlumoka, třeba bych se mohla stát profi-šmodrchalkou. Co myslíte? ;)

1 comment:

pP said...

to vypadá moc pěkně, jak se to dělá? s takovouhle pílí budou za chvíli všechyn značky v Lisboa oblečené ;-)
pP