Wednesday, March 24, 2010

Pré-Pascoa

Zahraniční pobyty mě mění. Dělám věci, který jsem předtím nedělala (peču štrudle) nebo třeba i věci, který až tak moc ráda nedělám, ale v zájmu osvěty domorodců se k nim odhodlám. To byl případ dnešního barvení velikonočních vajíček. Doma děláme cibulový, což se mi velmi libí, ale velmi mě to vždycky roztrpčuje, protože se to všecko pod těma punčocháčema muchlá a posouvá a prudí mě to. Nemluvě o stresu z pomyšlení na rozbité syrové vejce. Nicméně tentokrát to alespoň kompenzovalo postupné sbírání šlupek (to normálně obstará maminka) a hlavně získávání kytiček a lístečků. No uznejte, kdo z vás otrhával zajímavé lístečky na zdobení z kmene palmy! ;)

1 comment:

pP said...

Tak z palmy teda ne ;-) Máš je moc hezké :-) Letos sbírání šlupek zmizelo ze seznamu úkolů poté, co jsem se rozhodla jet na Velikonoce domů...obstará to maminka ;-)
pP