Thursday, November 22, 2007

Postovni tyden

Prvni pohled, ktery mi sem poslala maminka mi nikdy neprisel.
Dalsi posta chodila podivne, zpozdene atp.
Tim spis mne desne bavi tento tyden.
V pondeli mi prisel dlouho ocekavany pohled od maminky (obrazek meho oblibeneho prastareho kostelicka v HK).
V utery mi prisel muj "passe Navigo". To je superultramoderni cipova karta na mhd. Udelali mi ji zdarma a musela jsem pro to udelat jen to, ze jsem se nechala vyfotit u zdi jedne stanic metra. Vtipna na ty karte je hlavne moje fotka. Dobre, ta je vtipna (i horsi veci nez vtipna) casto. Ale tadle je bozi a prekonava tu pidifotku co mame naskenovanou na obcance. Vsude se zduraznuje, jak je karta neprenosna a jak na ni clovek musi byt dobre vyfocenej a nesmi mit nic na hlave a blabla. No, a dostavame se k jadru pudla, na moji karte je v podstate cerny ctverecek, na kterem byste po par minutach asi odhalili siluetu obliceje! Konecne jedna dokladova fotka, ktera se mi libi! (musim priznat, ze kdyz jsem ji poprve uvidela, normalne jsem vyprskla smichy!)
Ve stredu jsem obdrzela podivne naditou obalku z Prahy. Pismo jsem neidentifikovala, a tak jsem fakt vubec netusila, co to je. O to bylo rozbalovani lepsi. Byl to kratoucky pozdrav od Jany ze skoly (fakt jen asi 5 slov) a byly k nemu pribaleny 2 minitatranky! Genialni! (hned jsem jednu slupla;). )
Dnes jeste nevim, ale uz rano to zacalo dobre, protoze mne muj cesky operator privital ve Francii! To je ale bystry pan, coz?
Jen houst!

2 comments:

Katy, Kačka, Katalinka said...

Hi, hi, muj cesky operator me privital v Madarsku uz pred tydnem a pul ... asi ze jsem bliz, tak ma kratsi vedeni :)

Anonymous said...

Už za týden? Pohledu pro mě to do Paříže trvalo přes měsíc. Možná proto, že na něm byla Petřínská rozhledna a pošťáci ho nejspíš nosili domů ukázat dětem, aby malí žabožroutci konečně viděli originál Eiffelovky...