Monday, October 8, 2007

Piscine, ale piss out!

V nedeli jsem se vydala za svym oblibenym sportem. Nasla jsem bazen, ktery je nejbliz k memu bydlu a dokonce se tvari docela levne. Listky tam prodava usmevavy cernoch (ostatne zamestnani jako je vratny, recepcni, prodavac listku, ... tu vetsinou vykonavaji cernosi), ktery se po tom, co me bez uspechu oslovil spanelsky a nemecky, chce ucit cesky. Dalsi zajimavosti je, ze veskere satny a sprchy jsou spolecne (i kdyz to by mne asi po zachodcich na fakulte a kavarnach obecne nemelo prekvapit). No a tresnicka na dortu byl moment, kdy jsem skocila do vody. Pravda, byla to ta strana bazenu, ktera je obvykle melci, ale ...80 cm vody???
Z bazenu jsem odchazela spojene vyplavana a dokonce jsem si ani pri otockach ve drepu neodrela kolena. Ale jak to delaj ti vysoci chlapi, to vazne nechapu.

2 comments:

Anonymous said...

Napadá mě jediné řešení problému příliš mělkého bazénu: žabožrouti neumějí plavat a ty žáby tudíž musejí lovit do sítí!! Musela jsi tam být se svým vybroušeným plaveckým stylem za exota...:)

Ketchua said...

hodne :-) a malo :-( prihod ze zeme pojidacu slimaku preje pozvolna ozivujici Ketchua ;-)