Monday, October 22, 2007

Bois de Boulogne - second essai

Tentokrat jsem to vzala z druhe strany a nebyla jsem na to sama, vzala jsem si na pomoc Bjetku, i kdyz, pravda, bez basebalky. A zase svitilo slunicko, zase to bylo desne prima (udelaly jsme si opravdickej picnic s talirem, hrneckama a prehozem z hotelove postele-a samozrejme taky s jidlem, psik nam chtel sezrat senwich, ...) a zase jsme nevideli ani krajecku z mistnich povestnych existenci.:) Zato jsme ale navstivili Bagatelle, coz je takovej napucovanejsi a oplocenejsi kout, kde jsou ruzny vyhlidky, altanky, sosky a pavi a dokonce i pavatka (nebo jak se rika pavim detem).
A nejlepsi na tom bylo, ze mi Bjetka dovezla muj opraveny fotak, haleluja, mela jsem radost jak maly decko a pavi jsou zamozrejme zdokumentovany:).

2 comments:

Anonymous said...

Já chci vidět pávátko.

Anonymous said...

Já bych raději viděla pavičátko nebo pávoučka...