Friday, July 30, 2010

Silly day (28.7.)

Jsem pevně přesvědčena o tom, že "efekt sněhové koule" funguje vždy a všude. Obvykle to funguje tak, že když se něco pos... tak se pos...uplně všechno. Tentokrát se daný efekt projevil trošku jinak. O to neuvěřitelnější to bylo.
Nejdřív jsem se pokoušela dotazovat v provaznictví, kde bych si tu v UH mohla pořídit modrou izolačku a dalo mi velkou práci přesvědčit staříka, že nechci, aby mi tu tašku spravoval a už vůbec ne tak, jak on chce. Izolačku jsem nakonec úspěšně ukořistila a ze samé radosti jsem si pak na ulici namazala na rty korekční tyčinku místo jeleního loje. Za chůze jsem korektor setřela, abych v zápětí uzřela úplně nahýho a bosýho chlapa ana důstojně kráčí proti mě. Zcelka střízliv. Následně jsem se uchýlila na balkón kavárny Portál, který se nachází ve druhém patře, aby mi odsud za chvíli mohla spadnout má nová izolačka. Šla jsem ji hledat dolů a díky tomu jsem potkala kolegyni, což vedlo k prodloužení mého kavárenského pobytu. Kavárnu jsem zdárně opustila, ovšem o pár hodin později jsem zjistila, že jsem tam zapomněla svetr. Tak jsem se tam vrátila a na "mém" místě seděl můj známý s gymplu s kamarádkou, ze které po chvíli vylezlo, že má v Praze na Vinohradech byt s volným pokojem a že je vlastně škoda, že v něm nikdo nebydlí. 15.8. se tam jdu podívat a případně hovořit o ceně.
Tak mi držte palce! :)

1 comment:

manja said...

Drzim palce na byt! Akorat by me teda nakrklo, kdyby tim padla moznost spolecnych obedu v blizkosti cerveneho metra ;)