Tuesday, July 20, 2010

Not tall enough

V Bruselu se mi líbí, už napoprvé se mi tu líbilo. Jen Bruselu se nelíbím já, tedy přesněji českým tlumočnickým hlavounům. Ale pozitivní je, že mi zjevili, že mám potenciál. Tak hurá, už od včerejška přemýšlím, co s takovou zásobou vyrobím, takže se těšte, žádný konec Tučňáků v Čechách.
I když bezprostředně je teď ohrožena spíš Morava, páč se tam v pátek přesunu, abych mohla 10 dní dělat cvičenou klikací opičku v uhersko-hradištských kinematografech. Kdybyste neměli co dělat, ráda vás tam uvidím!
(Důvěrně vám prozradím, že právě titulkuju velmi slibný americký film ve francouzském dabingu, Eaten alive, půlnoční projekce. Jistě zásadní trhák, kde krokodýl a nikoliv aligátor průběžně pojídá lidi a malé pejsky. Já nevím, čím jsem si to blaho zasloužila.)

No comments: