Sunday, July 11, 2010

Proč není v Česku taky FNAC?

Po Lusostánu se mi bude hodně stýskat. Po examu se mi tu zalíbilo až moc. Jedna z mnoha věcí, co mi budou chybět, je FNAC, řetězec, kde se pod jednou střechou prodávají knihy, CD, DVD, počítače, foťáky, telefony, atp. V mém oblíbeném oddělení knih mají prima čítárnu, kam chodím obšlehávat nápady z drahých výtvarných knih. A taky tu dělají fotky takovým skoro samoobslužným způsobem. Přijdete si s flashkou s fotkama, tu si sami píchnete do pristroje a na displeji si navolíte, který fotky chcete a v jaký podobě. Pak to všecko odsouhlasíte, z mašinky na vás vyleze papírek, který dáte člověku na přepážce a když máte štěstí, jako třeba dnes já, dostanete svoje fotky i do pár minut. A nebo vás pošlou na kafe a dostanete je pak.


Dnešní úlovek je 8 matných fotek ve formátu 30x20. Jen je škoda, že jim došly ty pěkný pevný obaly s nápisem FUJI. Minule jsem se cítila tak profi, když jsem ho nosila po městě pod křídlem (do tašky se nevešel). ;)

No comments: