Sunday, May 23, 2010

Pláž je dobyta

A jak řekli, tak taky udělali.
Je to neuvěřitelné, ale skutečně jsem v neděli vstávala v 7 ráno jen proto, abych se pokusila dojet na kole na pláž a neumřela při tom vedrem! Odměnou mi bylo to, že jsem mohla jet už rovnou z domova a užít si tak dlouhý sjezd až k řece po normálně velmi frekventované silnici, na kterou bych se jinak neodvážila ani omylem (škoda, že tam je několikero semaforů, být to nepřerušované, bylo by to ještě lepší:)). Výprava byla velmi uspěšná, protože jsem skutečně dojela až na pláž, třikrát si zaplavala v oceánu a zjistila, že holka na kole jedoucí rychlejším než šnečím tempem je tu asi velmi exotická událost. Ale zdálo se, že spíše potěšující:). Mě každopádně můj výlet potěšil velice, i když vám jistě nemusím vysvětlovat, co mě bolí...;)

1 comment:

pP said...

Zdar Julie, to je parádní :-) Žluté kolo, to musí být krása... Já se stále jen plácám v pokoji na rotopedu... Ale taky mi to jede ;-) pP