Tuesday, December 1, 2009

Dementi [dementy]

V reakci na můj předchozí zvukový a obrazový příspěvek jsem byla soukromě obviněna ze sepulchlarních nálad, tak bych to ráda veřejně popřela.

Na hřbitov jsem se vydala zcela náhodně, pod vlivem momentálního nápadu, poté co jsem uviděla autobus, který tam jezdí (přes celé město).

Gloomy Sunday už nějakou dobu znám, rovněž náhodně, je to jediná písnička, kterou od Portishead znám, a to jen proto, že stejnou písničku nazpívala taky Björk. A pouštím si ji teď celkem často prostě proto, že je mi příjemná, ale poslouchám i jiný věci, třeba Sluneční orchestr:).

Nebo třeba takovýdle pěkný obrázky:
http://www.youtube.com/watch?v=CavW6i6Mgmw&feature=related

2 comments:

Anonymous said...

Hezky. Jeste ze tam jsou ty sutitry.

Ju said...

:). Javedela, ze to laskavy divak oceni;). Ale jinak jsem povazovala za nejdulezitejsi ty obrazky a prislo mi, ze todle videjko ma lepsi kvalitu nez to bez titulku.:)You can check it.