Sunday, December 13, 2009

Studené slunění

Ráno jsem se probudila a sluníčko mi svítilo přímo do tváře. Tomu se nedalo odolat. Se spacákem úplně zapnutým a přitaženým až po bradu jsem si užívala hřejivé sluneční paprsky (nutno přiznat, že přes zavřené okno). Vydržela jsem to snad hodinu, než jsem se definitvně rozhodla, že studium ve vymraženém pokoji se odkládá (na neurčito) a že jedeme za sluncem. Venku sice žádný velký vedro nebylo, zvlášť u řeky foukal pěkně ledovej vítr, kdybych si s sebou ven vzala rukavice, tak bych si je fakt oblíkla! Ale pořád menší zima, než když člověk sedí doma a nehýbá se.
Mám teda trošku černý svědomí, ale den to byl nádhernej! Dokonce se mi pdařilo najít místo s kávičkou, na slunci a v závětří....co víc by člověk chtěl? :)

http://picasaweb.google.com/julika.pinguin/20091213Sluneni#
(sou takový trošku vybledlý, to je tím sluncem)

No comments: