Thursday, September 17, 2009

Peřina a spol.

Dnešní den byl ve znamení materiálních zisků.
Po noci strávené ve spacáku na holé matraci jsem se vydala na lov prostěradla. Nakonec se z toho vyklubala látka, která je obrovská (2,5 x 2,8 m) a může být cokoli. A hlavně je taky pěkná, že. (o to pěknější, že již dnes je vypraná, usušená a je do ní zabalená moje matrace)


První úlovek jsem oslavila polévkou gaspacho, kterou domorodci přejmenovali na gašpašu, ale kdo by jim to vyčítal, když je tak dobrá.
Taky se mi podařilo s pomocí lokálního tisku a importovaného Herkula zkulturnit již včera zmiňovanou truhlu a naskládat do ní většinu svršků, takže jak prohlásil bratr: " je to velmi aristokratické".
No a finální úlovek je peřina!!! (Ta vatelínová, co byla u mě v koutě, mě příliš neoslovila.) Našla jsem ji pod stolem na verandě, je velká úměrně mé nemalé matraci a dokonce není ničí, takže už je moje, spolu s gigantickým povlakem. No, přátelé, doufám, že tuto noc nezabloudím!:)

1 comment:

evelina.ta said...

Juliko, šťastné bývání!