Sunday, September 20, 2009

Jak jsem (ne)jela na pláž

Dnes bylo moc hezky a já byla už odvčera rozhodnutá, že dnes už určitě pojedu na pláž. Zaplavat si (=zmrznout ve vodě) a tak. Dokonce jsem se už navlíkla do plavek, že abych nemusela na pláži pohoršovat, a přijdu do kuchyně (a to je zlomový bod) a Laura mi říká svou neodolatelnou italskou portugalštinou dovysvětlovanou italskou angličtinou: "Deš s náma na jazz do parku?" No, a bylo vymalováno, rozhodla jsem, že je třeba se socializovat, a šla si sundat plavky. Za nějakou italskému vypravování úměrnou dobu jsme skutečně vyrazili:). Až pak jsem zjistila, že jsem tou tramvají navíc jela načerno, protože jsem myslela, že ve dnech 16. až 22.9. je MHD zdarma, ale ono je to, mrcha, jen toho 16. a 22.9. Malý rozdíl v jednom slovíčku a co to udělá, že.
A zítra je první školní den, tak mi držte palce:).

No comments: