Friday, September 25, 2009

Lusostánské výdobytky

Opravdu dělám pokroky. V důsledku internacionálního multilingválního maglajzu ze školy jsem před pár dny dospěla k tomu, že jsem si v obdobě našeho „Vše za 30“ pořídila žabky s nápisem Portugal (ten už se loupe) a portugalskou vlajkou. Asi abych věděla, v jaké zemi to teď vlastně pobývám, protože podle mluvy to není vždy tak jisté.
Před třemi dny mě portugalská paní požádala o radu v metru (hrdinsky jsem vytáhla plán metra a poradila :)).
Předevčírem se mi podařilo získat lítačku na lisabonské metro, a to dokonce bez fronty (podle hesla: nechce se ti stát fronta před dveřmi, zkus se vloudit oknem).

Včera jsem pořídila portugalskou SIMku, ale HLAVNĚ jsem se KONEČNĚ (po 4 dnech a dvou nocích na verandě) mohla znovu nastěhovat do svého pokoje, juch!

A dnes u portugalského číňana pořídím, snad zdravotně nezávadnou, ale hlavně že červenou stolní lampičku za 5€.

No comments: