Friday, September 7, 2007

Sopko v Rudolfinu


Včera jsem byla na výstavě Jiřího Sopka, kterou najdete do 18.11. právě v Rudolfinu.

No a...? No NADCHLA MNE! Sopka mám moc ráda a prostě jsem to jen všem chtěla strašně moc doporučit. A vyhlašuju tímto anketu: "Který z obrazů na této výstavě byste si ukradli?" (doufám, že mne za to nikdo z případných právníků a jim podobných živlů nebude popotahovat). A půjdu příkladem. Já bych si asi ukradla "Vláček" a pak ještě kterýkoli z "květinových" obrazů a cokoli s domečkem by mne rozhodně neurazilo:).

Tak tam, prosím Vás, běžte a udělejte si na to čas, ať si to můžete užít alespoň tak jako já.(Pro mne to bylo zajímavé ještě tím, že to byla asi první výstava, na kterou jsem došla hned první den její existence (vernisáže v to nepočítám).)

No comments: