Sunday, September 9, 2007

Googlin' Pictures

Ráda hledám. Teda přesněji vyhledávám, protože o věčném hledání mých osobních věcí bych se nerada rozepisovala. Často se přitom zaseknu u něčeho úplně jiného. Ano, přiznávám, jsem schpná začíst se do výkladového slovníku a úplně zapomenout, proč jsem ho vlastně otevřela. Podobně mne vždycky zaměstná možnost Googlu vyhledávat pouze obrázky. Dnes jsem ji využila, když jsem chtěla vědět, co že to vlastně maloval James Ensor. A nakonec mne nejvíc zaujalo toto: "Stehenní kost belgického muže" a "Stehení kost francouzské ženy". (Ale nebojte, toho Ensora jsem našla taky:). )

2 comments:

Anonymous said...

Nedávno jsem četla geniální definici přátelství. Prý se pozná podle tohoto: "What? You, too? I thought I was the only one!"

Tolik k mé úchylce s výkladovým slovníkem:-))) - ? -

Julika said...

Ještě mám jedu úchylku, vždycky chci všechno vědět. A tak by mne zajímalo, kdo je -?- ? Že by nějaká modifikace -!- ?:)