Saturday, September 22, 2007

Rozlučkování

Nemám ráda loučení. To asi většina z nás ne, a stejně to děláme a přišlo by nám divný to neudělat. Tak já nevím:).
Dnes (teda vlastně už včera) mám za sebou velkou pražskou rozlučku a bylo to moc fajn. Dokonce jsem dostala různé předměty a amulety pro štěstí a na cestu, prostě do-je-mný.
Ale jedna věc mě zvláště potěšila. Je to knížka "Merde! Rok v Paříži". Napsal ji Brit, který pracoval ve francouzské firmě a já se moc těším až si spolu s ním ve slabší chvilce na ty žabožrouty zanadávám. Nejlepší na tom je, že jsem ji dnes odpoledne viděla ve výloze a říkala jsem si, že by byla legrace, kdybych ji od někoho dostala na cestu, a dokonce jsem se bavila představou, kdo by mi ji mohl dát. A ono, světe div se, já tu knihu dostala a dokonce opravdu od Manji! To jsem teda čubrněla. Máme se přečtený:). Dikec!(Vám všem!)

1 comment:

Anonymous said...

Tak knížka zní zajímavě, byť jsem v Paříži strávil jen půl roku (-: