Saturday, March 17, 2007

Mám ji!

Trvalo to dost dlouho. Furt jsem na někoho čekala, abych nakonec zjistila, že na nikoho čekat nemusím. A tak jsem včera odhodlaně sedla k počítači s tím, že si poprvé zakoupím letenku po internetu. Ale ouha, mé otálení bylo příliš dlouhé a levné letenky už byly fuč! Chvíli jsem se durdila nad tou nespravedlností a probírala jsem se momentálně dostupnými, více než dvojnásobnými cenami. A pak jsem rezignovala a šla hledat autobusy. A ejhle! Našla jsem bus za 1 070Kč, zpáteční! To se mi zdálo příliš krásné, než aby to byla pravda, nicméně jsem dnes opět velice odhodlaně naklusala do GTS zjistit jak se věci mají. No, nebudu to protahovat. Jízdenky za 1 070Kč možná někde mají, ale vypadá to, že tak 1-2 na každý bus. A tak jsem se spokojila s jízdenkou za 2 300Kč, což taky není vůbec špatný a navíc je to přímo do cíle mé cesty. (Jen se snažím moc nemyslet na těch 22h v busu:).)
A kam že to jedu? No přece do mé milované sladké slunné Francie, za Máňou do Angers.
Už aby byl květen, hurá, strašně se těším!

5 comments:

Anonymous said...

no, Jůlie, ten autobus je fakt úmor. Ale zase pobyt ve Francii to určitě vyváží mnohonásobně.

Anonymous said...

Autobus se dá přežít (mám ověřeno na trase Praha-Paříž 6x, Praha-Oslo 2x). tyhle mezinárodní linky maj většinou trochu větší vzdálenost sedaček než tuzemský, takže i moje nohy se tam téměř vejdou...

Anonymous said...

No hodně štěstí. Já jsem sehnala letenky do Milána za 1200 Kč zpáteční,ale nebudu provokovat....
Mis

Anonymous said...

Já jsem sehnal zpáteční do Mexika zadarmo ;)

Anonymous said...

Jojo, předevčírem jsem v autoubuse strávila 26 hodin cestou z Bosny. Holt bosenští řidiči neměli mapu a vyhýbali se dálnicím... Zato jsme dokonale poznali noční maďarské vesnice. A taky jsem to přežila :-)