Monday, March 12, 2007

Ať žije slovník!

A je to tady! Po 5 letech studia portugalštiny jsem dostala do svých pařátků z brusu nový portugalsko-český slovník, který s velkou slávou po 4 (nebo kolika) letech planých slibů konečně vydalo nakladatelství Leda!Haleluja!Budiž odpovědnému redaktorovi země lehká.
(To je ode mne možná trochu hnusné, ale vzhledem k tomu, že to je můj první slovník tohoto ražení, si můžete představit, jak moc dotyčnou osobu již leta proklínám!)
Nicméně ho teda konečně mám, budu si ho hýčkat, před spaním mu číst české pohádky a polévat ho jedině portským a už nikdy se od něj neodloučím!
( I když je vyveden ve vrcholně hnusných barvách. Možná, že grafik dlí někde poblíž redaktora..)

3 comments:

Anonymous said...

jj, blahopřeju, dobře vím co to znamená mít či nemít k dispozici pořádnej slovník. A nejlíp ne jeden, ale hodně moc (-:

Anonymous said...

Dicionário Lusofonikoš? Stál hodně?

Katy, Kačka, Katalinka said...

Přidávám se ke gratulacím! Já mám to štěstí, že je Academia vysazená na nejrůznější maďarské drobnosti, jen o tom dvoudílném dvoukilovém slovníku se rozhodně nedá říct, že by to byla drobnost :) Ale potřebovala bych se dočkat ještě česko-maďarského, v tomto směru je ještě co dohánět.