Thursday, January 4, 2007

Psaní

Psaní je má oblíbená činnost. V úterý ovšem tento můj koníček nabyl nových rozměrů. Byla jsem na návštěvě u Kašpry a Grizzlyho, protože Kašpra potřebovala pokusné králíky pro svou výtvarně pedagogickou práci. Naše aktivita sice nakonec nebyla příliš intenzivní, ale přesto jsme došli k zajímavým zjištěním. Že levou rukou píšu hůř než pravou, jsem veděla a že velmi slintám, držím-li psací náčiní v ústech, to už vím po Ponsu také. Novinkou pro mne byl rozdíl mezi psaním pravou a levou nohou. Člověk by si mohl myslet, ze vzhledem k tomu, že za normálních okolností nepíše žádnou nohou, mělo by se tedy psát oběma stejně blbě, ale není tomu tak! Levou nohou se píše hůř. A víte proč? Protože když člověk píše levou, tak přes ni nevidí na to, co píše:). Ale obecně se o mých výtvorech dá jednoznačně prohlásit, že forma pohltila obsah.

PS: Kromě grafomanského zážitku se mi dostalo také čajově labužnického požitku a tím byla
konzumace čaje jménem Rýžová květina. Je to zelený čaj vylisovaný do tvaru kytičky a
opravdu chutná a hlavně voní jako rýže!

PPS: Jo, a málem bych zapomněla na výborné halušky! Takže mlsání nakonec převážilo nad
prací, co naděláš.;)

No comments: