Thursday, December 21, 2006

Chystání Vánoc

O Vánocích existuje spoustu klišé. Obzvláště otřepané je "Vánoce jsou svátky klidu a míru" a jemu podobné varianty. I když to tak vlastně je, nebo aspoň často chceme aby to tak bylo, stejně tuhle formulaci nesnáším. Z letošního předvánočního času mám ale velkou radost. Né, že by mě nějak nadchly davy lidí všude kam přijdu nebo snad dokonce vánoční výzdoba Prahy, to ne. Ale narozdíl od loňska jsem si stihla už na konci listopadu uvědomit, že budou Vánoce, a začít je chystat. Nenávidím lovení darů na poslední chvíli, mám pocit, že své blízké šidím a odbývám. Ale letos to bylo vážně prima. Možná, že mi utekly jiné, možná i podstatné, věci, ale dárečky jsou nachystané a já vím, že Vánoce přijdou. A to je to, oč tu kráčí.:)

1 comment:

Anonymous said...

Závidím ;-) ale nevyvaluj se na těch vavřínech moc dlouho, ať stihněš všechny přiblblý portugalský cvičení :-)LR