Monday, September 20, 2010

Fifi von Prag continues

S postupující profesionalizací (nebojte, zas tak akutní to není, stále mám jen jeden kostým a chodím převážně v teniskách) se začala plíživě, zato neodbytně, prosazovat potřeba opravdu slušné obuvi, nějaké nepříliš vzdálené příbuzné lodiček, která by ovšem příliš netrápila nositelku. Ve čtvrtek jsem jedny možné kandidátky objevila, ale nakonec jsem přesvědčila sama sebe, že je vlastně nutně nepotřebuju a z obchodu odkráčela. Pak ovšem následovaly několikeré konzultace, ze kterých vyplunolo jednotné stanovisko: Až je nutně potřebovat budeš, to už bude pozdě něco shánět. Hm, asi jo. A tak jsem se dnes vrátila na místo činu a ony kupodivu celkem pohodlné popelčí botičky (vel. 36) zakoupila. To jsou ony:



3 comments:

Anonymous said...

a kde se takovéto botky se super vnitřním tvarováním dají sehnat?Vlaštovka

Anonymous said...

Je to na ul. Milady Horákové, když se jde z Letenského naměstí směr Strossmayerák po levé straně ulice. Ten obchod se jmenuje něco jako DO8, nebo tak nějak. Bota je značky Deska, což je dost legrační, ale je rozhodně pohodlnější než jakákoli deska.;)

Anonymous said...

Když jsem si po nějaké době zas ke snídani otevřela tvůj blog a vykoukly na mě ty parádní botičky (a ještě kolem chyběly ony rybí kostřičky), chvíli jsem zkoumala, jestli jsem se neocitla na nějakém jiném místě nekonečného vesmíru jménem internet ;-) Až když jsem našla poslední přečtený článek oddychla jsem si, že jsem správně :-) Botky vypadají parádně, tak aŤ dobře slouží! Pajšlík