Thursday, January 7, 2010

Vida portuguesa retomada

Sáhodlouhé čekání u pásu s kuframa (ale nic mi neztratili :))...portugalským spolubydlům český cukroví moc šmakovalo...o půl noci jsme vyrazili "na kafe" a na bingo (dokonce jsem presvědčila dva účastníky zájezdu, že těch deset minut dojdem pěšky! dva odolali, takže to je slušná 50% úspěšnost) a ve 2 ráno dělali čaj a rozebírali kulturní rozdíly...před 11 dopol jsem si dala croissant se šunkou a sýrem...v knihovně po mě nechtěli žádnou pokutu, řekli, že teda budou muset vymyslet nějaký trest a přistoupili na to, že jim budu umývat nádobí (ale až příště)....bylo krásný azuro a deset nad nulou...měsíční lítačka šla koupit kartou v automatu...paní ve školním bufíku se mě zeptala "tak co to bude querida (něco jako drahoušku)"...a pak už jsem se jen smála v kabině....!!! Jééé, já mám radost, že jsem zasejc tu!

1 comment:

Anonymous said...

V Praze už 3 dny sněží, to taky není k zahození. Odházení.