Wednesday, January 13, 2010

"Pomoz mi, šktí mě Barbína!"

(znalci vědí, že zde vykrádám babypunkového Kašpárka v rohlíku, ale já myslím, že ten se na mě zlobit nebude)
Tohle mi zní v hlavě už dlouho, prostě proto, že vám to vleze do hlavy a odmítá ji opustit. Tento týden je to zvláště aktuální, zdá se, že se proti mě spiklo kdeco s kdečím.
Ze všeho nejdřív mi přestalo jít posílat smsky, přestože kreditu mám z donucení obírátorem tuny (dnes jsem se dověděla, že ani tyto tuny nejsou dostatečné, protože musím každý měsíc dobít minimálně 10 euro, a tak to mám teď pro jistotu zablokovaný...hmm, proč jsem to nevěděla? to se musí změnit.). Pak jsem v pondělí večer ztratila metropass (hlavněže mě tudle napadlo, že dávat si ho do kapsy u kalhot asi není dobrý nápad...no, vskutku není...asi začnu nosit víc sukně;)). Vrcholem byl dnešní exam, ne nadarmo je dnes 13týho a je úplně jedno, že není pátek. No nic, kompenzuju jak to jde. FNACová meia de leite escura plus pain au chocolat vůbec nebyli k zahození, konečně nalepená pidivýzdoba nad okno se též povidla, ještě přelepím plakáty co po přesunu nábytku poněkud postrádají smysl a zkusím pomocí žehličky vyrobit z lepící kontury na textil variantu nelepící a pak už se třeba uklidním nebo se zmrcnu nebo...co já vím. :)

1 comment:

Anonymous said...

to chce klíííííííd :) za hodinku třináctého končí :)