Wednesday, January 20, 2010

Když na kafe, tak oknem

Dneska jsem měla jít na kafe s mou novou českou známou P. (dělala ten samý kurz vloni a žije v Lisboa) a její českou kamarádkou. Měla jsem se stavit u ní doma a že pak někam všechny zajdem. Když jsem dorazila, seděla už její kamarádka na schodech před bytem a P. mě zdravila přes kukátko. Její přítel ji ráno zamkl v bytě a omylem odnesl i její klíče. Naštěstí bydlí v přízemí a mají doma nejvíc nejúžasnější pressovač Nespresso (to není skrytá reklama, to je prostě fakt). Takže jsme tam prostě vlezly oknem, kamarádce v minisukni se to moc líbilo, a po menší kulturní vložce v podobě odstraňování kamarádčina našlápnutého psího hovínka z boty a ze židle došlo i na slibovaný nápoj a pokec. A na závěr dorazil i přítel, aby P. vysvobodil a umožnil jí odjuchat do práce. Hajhou.

2 comments:

Kytka said...

Skvela prihoda, i kdyz na nespresso kavovary mam dost odlisnej nazor.

Anonymous said...

můj španělský kamarád dostal nespresso k vánocům a dala jsem si u něj během návštěvy hned dvě kafíčka :)