Tuesday, March 18, 2008

Strašně strašná

Mám maniakální období. Pokud jste si to mysleli už při čtení minulého článku, tak mi nezbývá, než vám dát oficiálně za pravdu.
Je to, je to,...prostě všechno je tak nějak "mucho".
Mám dva druhy nálad - strašně švihlou a nebo strašně debilní.
Dva druhy stravování - baštím všecko co najdu a hlavně strašně plácám nebo nejím skoro nic a hlavně mi to nechutná.
Když nejsem doma, tak v podstatě pořád někam strašně běžím nebo se snažím procpat davem.
Denně mluvím, čtu a poslouchám dvěma a více jazyky, strašně mne to baví a strašně unavuje.
Piju strašně moc čaje a kafe.
Strašně mne dostává moje neteř, která je prostě hrozně moc legrační.
Poslouchám strašně moc muziky a vždycky několikrát za sebou to samý, běžně třeba šestkrát!
Píšu strašný články na blog....
Prostě jsem strašně strašná a je to strašné!:)

9 comments:

Anonymous said...

Jen klid...

Anonymous said...

ujišťuji tě, kromě jiného, že stejnou hudbu lze poslouchat i mnohem více než JEN ŠESTKRÁT po sobě

Anonymous said...

Nejsi strašně těhotná? Nekteré příznaky na to ukazují ;o)

Ju said...

Hmm,zajímavá myšlenka, budu se muset zaptat souseda :P.

Anonymous said...

Uz ses preptala? Copak rikal?

Anonymous said...

Hele, víš co, to je mezi mnou a sousedem a dokud se nepřiznáš, co jsi zač a co tu chceš, tak ti takovýdle důvěrnostě nebudu sdělovat. Hough! :P

Anonymous said...

Tak co jsem zac uz vis a ted s pravdou ven. Slibilas to! ;o)

Anonymous said...

Už jsem ti vzkazovala po tvém muži, že nejsem!;)

Anonymous said...

Ahaa, ty chlapi taky nic nedonesou... :o) Tak to joo, tak to negratuluju ;o)