Thursday, March 13, 2008

Já se učííííííííííííím!

Rodiče a jiné zodpovědné osoby asi zklamu, protože ke státnicím tato aktivita zrovna nemíří. Naopak, je to další příspěvěk do mého soukromého Bábelu, do něhož se čím dál více nořím. Včera jsem totiž měla po dlouhé, dlouhatánské době první hodinu angličtiny a jsem zcela nadšena. Je to totiž celé naprosto geniální podnik. Udělaly jsme s P.výměnný obchod. Já ji učím hodinu francouzsky a pak jen tak překlapnem pomyslou páčku a ona zas hodinu učí mne anglicky. Včera jsme to poprvé vyzkoušely a odcházela jsem v naprosté euforii, že jsem to všecko nezapomněla, a navíc mne doslova brněla pusa z nezvyklých artikulačních cvičení. Ale varuji všechny, kdo by se mnou nechali inspirovat: je to droga, je to návykové, je to strašné, je to ....... já chci, aby už byla další středa!

3 comments:

Anonymous said...

a to mně budeš říkat závisláku...

Anonymous said...

Ty si normální ouchyla!

- ! - said...

Není nad to, když se potkají dva komplementárně vyšinutí jedinci:-)Výsledkem je neobyčejná ligvistická synergie a spousta srandy s francouzskou intonací v angličtině (a naopak:-)). Středa se blíží...