Sunday, March 30, 2008

Krádež!

Byla jsem okradena!
Ráno mne probudil budík, bylo krásně sluníčko, protáhla jsem se, přečetla SMS...a to byl konec mého štěstí, protože v té sms stálo: "Nezapomeň, že se v noci měnil čas a je tedy o hodinu víc." A moje vstávací hodina se v mžiku z "pracovité osmé hodiny ranní" změnila na "ospalou devátou". Seděla jsem v posteli, koukala do čaje a cítila se jako člověk, který právě nenašel v kapse peněženku, přestože tam přece ještě před chvílí byla!
Okradeni jsme byli všichni, ale mě to teda pěkně štve! Nutí mne to přiznat si, že opravdu nejsem paní svého času. Hajhou!

4 comments:

Anonymous said...

Neboj, na jesen tu hodinu dostanes spat ;-)

Anonymous said...

No, já jsem kvůli tomu musel vstávat v 5.45 místo v 6.45, abych stihl vlak, ale zase byl úžasnej výlet do Písku a na Řežabinec.

Anonymous said...

No já si nechal kvůli tomu ujet předem zaplacenej bus z Brna a musel jsem si znovu koupit lístek na ten další...

Anonymous said...

A to by ses teprv divila, kdybys tušila, že všechna odvětví farmacie jsou si rovna a narušení jednoty znamená ohrožení základní funkce farmacie