Wednesday, April 18, 2007

Japonský plakát

Po dlouhé době jsem byla na výstavě. Byl to takový momentální nápad, ale nelitovala jsem.
Šla jsem na výstavu "Současný japonský plakát" v Uměleckoprůmyslovém muzeu a byla jsem nadšena. Plakáty byly pěkný a některý byly úplně nejvíc nejlepší, ale úplně nejvíc se mi líbila interaktivnost celýho podniku. Hned u dveří na člověka čekají takový jakoby krasohledy, jen bez těch přesýpacích sklíček, kterýma si můžete výstavu prohlížet, když vás omrzí klasický pohled na věc. Pak jsou tam takový docela veliký krychličky, ze kterých si můžete poskládat 6 plakátů, který jsou tam i vystavený vcelku. (Já jsem poskládala takový dřevěný pantofle) A zlatý hřeb je takové minipískovišťátko na stole, s několika kameny a dřevěnými hrabičkami. Každý si ho může na moment (do chvíle než přijde jiný hračička) přetvořit ku obrazu svému.
Běžte si taky pohrát. Výstava trvá do 8. května 2007, takže na to máte ještě hafo času. :)

2 comments:

Anonymous said...

já se už dlouho chystám na Orbis Pictus...tam je taky místo pro hračičky ;)

Anonymous said...

Minipískoviště s hrabičkama jsou super, objevila jsem jedno v žabožroutském pseudoorientálním obchodě, ale nakonec jsem ho nekoupila, páč by se mi cestou domů mohl ten písek vysypat. Ale za týden tam třeba zajdeme a můžeš si hrábnout! :)