Monday, June 7, 2010

A minha primeira exposição - " 2 in 1 (mini) "


(Fotky, prosím, považujte pouze za přibližně informativní, špatně se tam fotí.)

Vernissage byla super. Byla jsem úplně uvytržení ještě druhý den! Být na vernisáži vlastní výstavy! Škoda, že jste nepřišli, ale chápu, že jste asi neměli cestu kolem. Každopádně pár lidí přišlo (dokonce i moje česká tlumok-profesorka), štrůdly (i ten banánovo-čokoládový) se povedly a mnohonásobně to vykompenzovalo všechna předchozí příkoří spojená s realizací (tisk s horší barevností, vzduchové bubliny po nalepení, přestože to dělal profík, nepochopitelně nestejný formát fotografií, dodatečný nákup oboustranné lepící pásky atp.). Mám radost.


6 comments:

Anonymous said...

MÁM RADOST momo

Anonymous said...

MÁM RADOST momo

Unknown said...

Paráda, vypadá to moc pěkně!! B.

pP said...

Páni, žes nedala vědět ;-) Zařídila bych si cestu kolem ;-) Gratuluju, vypadá to fakt dobře. pP

Anonymous said...

Šikulka :-)
Lenak R.

Anonymous said...

Ty brďo, ty vystavuješ v Lisabonu. No komu se to povede?
My se snažíme v ČR nevystavovat slunci.
Zdravíme do Portugalu.
MaMi