Saturday, June 19, 2010

Fiflenkovská

Poslední dobou jsem několikrát narazila na blogy, který spočívaj v tom, že jejich autorky píšou, jaký si kde koupily hadříky, laky, botičky a dokonce tam zveřejňují svůj "dnešní outfit", který se jim opravdu povedl nebo je vážně originální, ale každopádně jim vždycky děsně sluší.
Dneska jsem si na ty slečny vzpomněla, protože jsem měla podobné starosti.:)
Můj outfit byl samozřejmě skvěle barevně sladěn, to netřeba psát. Navíc jsem ale navštívila jeden z mála místních second handů a ulovila kořist. Nádhernou tmavě čokoládovou košili (United Colors of Benetton) se zapínáním na knoflíčky a poutka a stojáčkem a pak úžasně hebkej zelenej svetřík. Teprve po příchodu domů jsem zjistila, že je tak fofinho proto, že je to 75% hedvábí a 25% kašmír! (a navíc Massimo Dutti). Celková cena 11 euro. Stává se ze mě značková secondhand lady.:) Nemluvě o náhle propuknuvší zálibě v lakování nehtů...ajajaj, už nic nebude jako dřív!
PS: Ceny značkovýho oblečení typu Bentetton nebo Massimo Dutti mě urážej natolik, že do jejich obchodů ani nevstupuju, protože vím, že by se mi tam určitě něco zalíbilo a jen by mě to naštvalo. Ale teď po svých second hand značkových zkušenostech musím minimálně uznat, že jsou to pěkný jednoduchý věci a maj fakt moc dobrý materiály. Ale tu cenu to stejně neospravedlňuje!

3 comments:

Katy, Kačka, Katalinka said...

Mně se ze všeho nejvíc líbí nový outfit Tvého blogu :) A to, jak k němu pasují ty nehty ;)

Anonymous said...

Kuju, mě se taky líbí,a dodatečně se omlouvám všem čtenářům, kterým náhlé změny či vyjevené oko sardinky způsobily šok.:)
(To jsem si všimla až teď, že mé nehty ladí s nadpisy, to je dobré!:)
Julika

Anonymous said...

Souhlasím s Kašprou ;-) Líbí, líbí. pP