Wednesday, April 28, 2010

Kdo nemá doma mlíko...

...dopadne jako já dneska.

Samozřejmě nutným předpokladem jsou spolubydlící, který čas od času okrádáte o trochu toho mlíka do kafe. To jsem dnes chtěla učinit já. Poučena z dřvějších loupeživých akcí jsem obezřetně očichávala několik načatých krabic. První jsem vyloučila rovnou, zápach byl skutečně nemléčný (což se nakonec ukázalo jako unáhlené, protože při bližším alfabetickém prozkoumání krabice vyšlo najevo, že to nažloutlé, co už jsem část vylila do záchodu, není totálně zkažený mlíko, ale bílý víno, ...pois). Druhou jsem hned nevyloučila, ale proč jsem si pak musela vypláchnout pusu, vám asi nemusím vysvětlovat. Že jsem se nechala stejně napálit i s další krabicí, bych snad na sebe ani neměla prásknout. Zbývaly malé krabičky, tedy smetana. První jsem očichala a dál už se nic neodvážila. Druhou jsem šťastně použila.
Není nad to, když po takové empirické analýze hodné laboratoře NASA popíjíte na verandě kávu se žmolky smetany na vaření. :)

1 comment:

Anonymous said...

Julie, tak tohle mě fakt pobavilo ;-) Koukám, že už jsi v Lisboa zase jako doma. pP