Thursday, February 11, 2010

Mám spolubojovnici

Už pár dnů tu s námi pobývá sestra jednoho z Portugalců. A dnes ráno mi došlo, že mám spolubojovnici! Ona teď nemá nic moc na práci a je děsně ráda, že může u nás squatovat, a tak včera UKLIDILA CELEJ NÁŠ BYT (stejně jako občas rupnou nervy mě)!
Ale ona zašla ještě dál, protože založila kelímek na povalující se tužky a z krabice udělala koš, aby se náš pytel s odpadky nemusel jen tak povalovat po zemi (od té doby, co se T. rozhodl, že tu předchozí popelnici je třeba umýt, napustil do ní vodu a tak už to zůstalo).
Všichni jsme děsně ochali.
Nejvíc mě dostal Španěl, který prohlásil, že náš byt (zřejmě ve srovnání s jinými erasmus-doupaty, která navštívil) je fakt dost čistej. A že erasmáci často trpí diogenovým syndromem (jsem se teda dovzdělala, že to obvykle mají spíš starší lidé a že to spočívá v tom, že ve svých bytech hromadí svůj odpad).
Neodolala jsem a významně jsem se ho zeptala, jak myslí, že k tomu asi došlo? (ha, jsem já to ale jedovatá ženština...:D.)

2 comments:

pP said...

Týjo, hledám squatera podobného založení ;-) Na úklid mi teď nějak nezbývají síly a podle toho to u nás vypadá... Závidím uklizeno i domácího spojence! pP

Anonymous said...

:-)) -!-