Tuesday, April 14, 2009

Posedlá posezením na posedu

Všimli jste si, co tak často zdobí (někdy i zlobí) českou krajinu? Jsou to posedy a já je prostě miluju. Fascinuje mě ta rozmanitost, už jsem viděla posed na kolech (zřejmě nomádský import), s laminátovou střechou (asi vodácký atavismus) a naposledy dokonce s verandou (národ chatařů se nezapře)! Páni, tam se to lebedilo na sluníčku, málem jsem tam usnula (a na roztržený gatě ráda zapomenu)! :)
Výhled, pravda, není vždy zaručen, ale už jen ten pocit, že je člověk pár metrů nad zemí a tím pádem i pár metrů nad věcí, to mi stojí za to....
Pokaždý, když na nějaký lezu (což dělám skoro vždycky, když mám nějaký nadosah), tak si říkám "Jak je asi starý, jak je asi shnilý, ... jestlipak mě unese?"Zatím ještě nikdy žádný nezklamal, a proto přátelé říkám "Kam můžeš vylézt dnes, vylez teď hned!" :).
(Protože na své píditelské potulky nenosím fotoaparátus, musela jsem si jeden ilustrativní posed vygooglit a tenhle mi přišel úžasně "dramatický", tak snad mi toto zlodějství bude odpuštěno;))

6 comments:

Manja said...

Kurna, uz od zacatku jsem chtela ochat, jaka se ti povedla genialni fotka, takze me finalni poznamka malicko nakrkla. Ale stejne, ta fotka je bozi!

Anonymous said...

Nale aspoň můžeš ochat nad tím, jak jsem charakterní!;)Julika

H2 said...

Taky jsem chtela chvalit foto, ale chvalim tedy charakter :-) Na gymplu jsem mela kamaradku a ta mela kamarada a ten posedy palil, protoza byl anarchista a prisly mu nefer...

Anonymous said...

Myslím, že posedy skutečně jsou v zásadě amorální, ale co mám dělat, když se mi na nich tak líbí? Přísahám, že na ně lezu neozbrojena!!! (znalci vědí, že bych se stejně netrefila ani do stodoly natož do nebohého zajíce, jenž honí srnu...a todle taky není výmysl, to jsem viděla na vlastní oči, fakt!;)Ju

Unknown said...

sice lezes neozbrojena, nicmene odrzla (viz link)
http://picasaweb.google.cz/lh/photo/1qlnLbZ3By0pfnrruEjzgw?authkey=Gv1sRgCJaxotb288LrwwE&feat=directlink

Julika said...

Ajajaj!!!!Skandalni odhaleni!!!!