Sunday, April 26, 2009

Na závěr závěru bych chtěla uzavřít


Ano, přátelé, nerada bych to zakřikla (klepu na čelo jakožto spolehlivé dřevo), ale je to tady!
Jestli nezemřu na ozaření z monitoru či na otravu sušenkama, jestli mě paní školitelka ještě během následujícího týdne nezabije, jestli mi nevybuchne počítač a neshoří tiskárna, jestli nezruší Copy Generals a podobné vydřiduchy...........IF tohle všecko THAN 4.5.2009 do 13H už konečně ODEVZDÁM svou megaplkací DIPLOMOVOU PRÁCI!!!!!!!

PS: Tyhle obrázky tak strašně miluju, že jsem jich do své DP dala hned 27. Zítra se dozvím, jestli už paní školitelce nepřechází zrak. Tak mi, prosím, držte palce!

PPS: Milá paní profesorko, doufám, že nečtete můj blog!

PPPS: Kdyby se vám zdál název tohoto příspěvku nějak podezřele strukturně podobný názvu předchozího, přičtěte to, prosím, přehřátosti mého mozkového závitku.

4 comments:

evelina.ta said...

Držím vše, co se dá, aby ABY :-)

Anonymous said...

Já rovněž držím palce a ty mně drž taky, ale já na to mám ještě 14 dní, heč :-) Lenka

Anonymous said...

Pripojuju se, Juliko:)Ale ty to prece zmaknes levou zadni!:) zdravi encynka

H2 said...

Teda, máš můj velký obdiv, podporu a závist :-) Tak ať to všechno dobře dopadne! Já bych taky chtěla... ale to bych musela něco dělat. Jiřka