Monday, April 6, 2009

Jarní prvotiny

"Je jaro, zapni si kšandy..." zpíval Pavel Dobeš, ale já mám jiné jarní počiny a mám z nich velkou radost.
  • V sobotu jsem byla letos poprvé bruslit na Ladronce (a když si odmyslím následný rychlozánět spojivky a stejně rychlou inventuru atrofovaného svalstva, tak to bylo opravdu skvělé).
  • Pořídila jsem si jarní utíkáček a teď v něm pobíhám po Praze, jde to skvěle.
  • Vyrobila jsem kšiltovku bez kšiltu a vypadám teď prý "holandsky".

Ale dnes, dnes to bylo úplně nejvíc nejlepší!!! Měli jsme s mým fousatým rodičem první letošní ZMRZLINU!

(pozor, zcela neskrytá reklama- Ovocný světozor, příchuť HOŘKÁ ČOKOLÁDA...láska na první blíznutí, i když u mne, pravda, už od loňska;)... )

2 comments:

vicious counselor of gorgoroth said...

My jsme zase meli prvni vecerni ohynek s kytarou a bez burtu, probehla resuscitace kola, sandalu, slunecnich bryli...jen aby nezaclo zase snezit.

Anonymous said...

Jaktoze bez burtu?Suspa byl nepritomen?
Pravda,opraseni brusli a horekovani nad brylemi nachazejicimi se v HK jsem ponekud opomnela....Snezeni se zakazuje!!!(V Pze teda rozhodne!)
Zuzu