Wednesday, January 28, 2009

Finanční krize

Finanční krize zdá se zasáhla též můj finanční ústav, neb kromě standartního okrádání, na které jsem již zvyklá, přibylo jedno obzvláště zákeřné. Byla mi započtena platba kartou, kterou jsem uskutečnila v rámci vánočních nákupů darů, a to hned dvakrát, asi abych si to fakt užila. Nicméně kulišárna nebyla dokonalá a to natolik, že neunikla ani mému neprotřelému oku. Tato předvánoční platba mi totiž byla poprvé zaúčtována 12.1.2009 a podruhé 27.1.2009...a právě tohle byl jak říká Jarek "brekpoint", protože já si toho moc nepamatuju, ale že jsem včera nebyla v RockPointu vím zcela jistě.
To je tedy pěkné, takže nespravedlnost je odhalena a co teď s ní, že. A to vůbec není jisté, protože moje bankovní paní přiznala dvojitou platbu, ale řekla, že musíme počkat na příští výpis, a JESTLI to na něm bude, tak podáme reklamaci. Nezbývá než doufat, že to do půlky února nějaký zákeřný krizový šotek nesmaže.

No comments: